We4G

We4G

 

חבילות סלולר ללא הגבלה או מותאמות אישית?

שירות לקוחות משובח או מחירים תחרותיים במיוחד? 

תשתית יציבה ומתקדמת או מנוי ללא התחייבות? אך מדוע עלינו לבחור ולהתפשר? כי כך זה בחיים?? לא בהכרח.

החלטנו לסקור, לבחון ולהציג לשיפוטכם את השירותים והחבילות שמציעה הרשת הסלולרית המתקדמת של We4G אשר מבוססת על מערכת של חברת אריקסון, מהמתקדמות בעולם, בטכנולוגית  MOCN על גבי רשת 4G של חברת סלקום, בכדי להבטיח מהירות גלישה מעולה.

החברה מצהירה אודותיה, כי בנוסף לחווית מהירות גלישה מעולה מובטחת, היא חרתה על דיגלה ערכים כגון שקיפות, הוגנות וודאות. 

ובכן, צריך להודות כי בכל הנוגע לאופן ומיקום הצגת חבילות השרות ש We4G מציעה היא עומדת בהצהרתה.

חבילות הסלולר מוצגות מיד בחלקו העליון של מסך הבית ואף הקישור יוביל את הגולשים באתר חזרה לאותו מקום, בו יוצג אותו המידע. אכן באופן שקוף וודאי.

חבילות סלולר לחו"ל גם כן מוצגות בבירור בעמוד הבית, כל שנדרש הוא לגולל מעט מטה.

נכון לכתיבת שורות אלו, החברה מציעה מספר חבילות סלולר בנפחים ותנאים משתנים. מכיוון שהמחירים והתנאים כפופים לשינויים, בחרנו להציג לינקים לאזורים הרלבנטים באתר חברת הסלולר, על מנת לשמור על מידע עדכני בכל עת.

למרות ועל אף שנכתב לעיל, נסקור בכל זאת ובקצרה חבילה ייחודית אשר We4G היתה הראשונה בארץ להציע תכנית מסוג זה- מנוי "במחיר קבוע לכל החיים".

התכנית וההטבות המוצעות בה הינם למנוי פרטי יחיד בלבד והחבילה כוללת בתוכה גלישה סלולרית בישראל בנפח של עד 80GB,החבילה כוללת גם עד 5,000 דקות שיחה אל מנויים בישראל ועד 5,000 הודעות SMS אל מנויים סלולאריים ברשתות סלולר בישראל.

לגבי שיחות לחו"ל בחבילה נצחית זאת, אתם זכאים ל- 200 דקות שיחה מישראל ליעדים נבחרים בחו"ל על גבי רשת אקספון. 

זאת אומרת שעל מנת להנות מהטבה זאת תדרשו לחייג לחו"ל דרך 018 והמספר ביעד המבוקש.

חשוב לבדוק, כי היעד אכן נכלל ברשימת היעדים הנבחרים אשר מתעדכנים מעת לעת, כמו כן תזכו להטבה נוספת במסגרת חבילה זאת-הטבת גלישה הכוללת עד 1GB נפח גלישה. 

ההטבה תופעל באופן אוטומטי בעת נחיתה והתחברות לרשת סלולרית מקומית באחד מיעדי ההטבה, כדאי ומומלץ לבדוק ולוודא באותה רשימת יעדים אשר נכללים בהטבה כי היעד אכן נכלל ברשימה העדכנית.

לגבי ההסכם בכללותו ובמידה ותחליטו לבטל עסקת התקשרות שכזאת תוכלו לעשות זאת בכפוף לתנאים המופיעים בהסכם, בפניה בכתב שתמסר לחברה תוך 14 ימים מהיום בו בוצעה ההתקשרות. 

עסקה לכל החיים ובכן, הינה לכל החיים ומשכך אנו מציעים לכם לעבור בעצמכם על פרטי ההסכם כולו וזאת מבלי להתייחס כלל למשמעות הפילוסופית של ההבטחה "לכל החיים".

נסור חזרה לענייני דיומא, לנושא ארצי אך משמעותי ומהותי למגוון של לקוחות, הלא היא המחלקה המוכרת בקרב חברות ספקי השירות השונות תחת ההגדרה- שירות הלקוחות.

חברת We4G מתגאה בשרות לקוחות נגיש וזמין במגוון רב של אמצעי תקשרות וערוצי מדיה: בצ'אט באתר, סמס, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, אי מייל ובכולם – 24 שעות ביממה, במשך 5 ימים בשבוע.

אתר הבית של We4G הוא נגיש, ברור ונוח לנווט לכל מידע רלבנטי בנוגע לשירותי החברה. 

יחד עם זאת ולנוחיותכם, רכזנו להלן רשימה חלקית עם קישוריות למידע המופיע באתר החברה עצמו-

לשעות פעילות ואמצעי התקשרות לטובת הצטרפות לקוחות חדשים ותמיכה טלפונית- 

https://www.we4g.co.il/he/customer-support/hours

יש לחייג 0051 * בהתרחשות אומללה של אובדן או גניבה וצורך בביטול מיידי, למידע נוסף בנושא עגמומי שכזה –

https://www.we4g.co.il/he/information/lost

בכדי להכנס ל"אזור האישי" שלכם תתבקשו להשתמש בקוד אשר ישלח למכשיר הטלפון שלכם או לתיבת המייל.

פירוט מלא של תנאי התתקשרות הכלליים בין החברה ללקוחותיה ניתן למצוא להלן-

https://www.we4g.co.il/images/operator/documents/GTerms29042019.pdf

מדיום האינטרנט כידוע, הנו פורום פורה לדעות רבות בנושאים רבים, אמנם עם העדפה מעודדת לחתולים אך עם נטייה מטרידה להטרלות ולהיטרללות חסרת רסן. נושא מרתק לכשעצמו, אך במקרה דנן נצטמצם ונתייחס לגופו של ענין- בקורות ברשת אודות חברת We4G.

אך ראשית, עצה כללית- הכינו לעצמכם רשימה של השרותים הנדרשים לכם באמת ובפועל, ובדקו את התאמת התכנית המוצעת לרשימה זאת. 

הרי מה הטעם בהטבה מפליגה בחבילת גלישה בחו"ל, עם הלקוח סובל מחרדת טיסות קיצונית? או לדוגמא יותר כללית- כמה פעמים במומצע שוחחתם עם נציג שירות הלקוחות בשנה החולפת? אם אינכם זוכרים מתי והאם התבצעה שיחה שכזאת, יתכן ושירות לקוחות 24/7 כולל חגים ואסונות טבע…אינו נחוץ לכם כלל.

בביקורת אקראית שמצאנו ברשת, שיתף אדם כי הוא מאוד מרוצה מזאת שנייד את אביו ל-We4g לחבילה הפשוטה והזולה ביותר וכי מבחינתו מדובר חבילה מעולה, כיוון שאביו אינו צופה בסרטים דרך מכשיר הסלולר שלו…כפי הנראה ולמצער, האדון אינו חובב חתולים.

לעומת זאת כאשר היתה תקלה ברשת סלקום, המספקת את התשתית אשר על גביה פועלת רשת We4G ובמשך כמה שעות לא ניתן היה להוציא ולקבל שיחות נשמעו ביקורות על "בעיות קליטה חמורות", תקלה אשר החברה הכירה בה וטיפלה בה במהירות יחסית. 

ניתן בקלות למצוא ביקורות רבות המהללות את חווית השירות האמין והמצטיין של We4G ובאותה הקלות, למצוא ביקורות הטוענות את ההפך הגמור.

קשה ואף מיותר, להעריך מה המוטיבציה מאחורי כל ביקורת ומשכך גם לא להשען על ביקורות כגורם מכריע. יש מבקרים המונעים מנקם בשל עלבון אישי ויש ביקורות ענייניות והוגנות. 

אנו חוזרים וממליצים לערוך בדיקה בין ספקיות הסלולר השונות מתוך התמקדות באותן תכונות ושירותים הנדרשים לכם ולערוך השוואה עניינית, לאחר שהתעדכנתם בסוגי ומחירי החבילות המוצעות, אשר מתעדכנות בתדירות גבוהה לאחרונה.

צעד ראשון ובסיסי הנו לבקר באתר החברה אליה אתם שוקלים להתחבר, ולמקרה שפספתם את הקישורים שהוספנו לאורך הסקירה שלעיל, להלן קישור נוסף לאתר החברה- https://www.we4g.co.il/he/